y

y

понеділок, 1 квітня 2013 р.

 Прикраски :)...

А це моє недавнє захоплення...Давно хотіла спробувати та все не наважувалась ...Але, думала думала - та й ризикнула ...Тепер маю нову "мороку" :)...

 * * *
                      
Це мій найпершенький набірчик - "Ожинка"...З'явився абсолютно випадково - не підійшов бісер для вишиванки ( здавався якимось темним і непривабливим )...Що ж добру пропадати - потренеруюсь в бісероплетінні :)...Але, коли зробила, то колір так заграв і став таким соковитим...



 * * *

А це вже кришталеві рівольки - шкода, що фото не передає їх блиску і переливів...






 * * *

Ну, і моя особлива любов - натуральне каміння...Є в них щось притягуюче, магічне і тепле...
"Рожева ніжність" - з рожевим кварцем.




 * * *
  "Сніжний барс" - назва не випадкова, використала камінчики з назвою сніжний обсидант.


* * *

             "Спогад про зиму" - з біло-молочним камінцем - сколецит...До речі, на ньому був дефект природнього походження ( сіро-зелена плямка ), думала заплету бісером і не буде помітно але вона всерівно просвічувалась крізь бісер :(...То я вирішила замаскувати і зробила квіточку-гронко...


 * * *

Моя найпалкіша любов :) - "Золота осінь" - з сонячним і теплим камінцем - сердолік...Дуже легко і швидко над ним працювалось...




* * *

 "В малахітовій шкатулці" - ну, звичайно, з малахітиком...




  * * *

"З ароматом лаванди" - з дуже цікавим камінцем - флюорит...Попробувала техніку мозаїчного плетіння...




Немає коментарів:

Дописати коментар