y

y

вівторок, 2 квітня 2013 р.


 Тістечко " Барви літа " :)
  
* * *

Зображення
                
         Спочатку розповім історію виникнення цього тістечка. Так от... якось мій чоловік ( тоді майбутній ) мав прийти до мене в гості і я вирішила спекти для нього кексики ( які він дуже полюбляє ). Зробила тісто, виклала в форму і поставила до духовки. Та через декілька хвилин раптом...вимкнулась електрика і ...мої кексики осіли...Вийшли смачні але серединка була липкувата, часу на те щоб готувати інші не вистачало. І я взяла і вийняла ту серединку ложкою, вийшли ніби кошички. Зробила крем і наповнила їм ті кошики а потім прикрасила ягодами...


Ну, а тепер рецепт :

2 яйця
1 скл. цукру
100 г. масла
2 скл. борошна
0,5 скл. молока
1 ч.л. соди ( погасити оцтом )
ягоди, фрукти за смаком

Крем : сметана з цукровою пудрою чи масло із згущеним молоком

 
             Яйця збити з цукром, додати масло і ще збити. Потім додати борошно і соду, перемішати і доливати потрошку молоко - тісто має бути як густа сметана ( якщо густе то додати ще молока ). Викласти тісто в форму і спекти при t 180С, потім зрізати верхівки і вийняти серединку ( не багато ), подрібнити її на крихти і додати до крему.


Зображення

Наповнити тістечка кремом і прикрасити за бажанням. А верхівки, я теж змащую кремом і з"єдную між собою - виходять колобочки.


Зображення

Немає коментарів:

Дописати коментар