y

y

неділю, 9 липня 2017 р.

* * *
 Коли вогняно-мідною монетою сонце закотиться за небокрай і сивою вуаллю вечір вкриє землю, коли затихнуть дзвінкоголосі співи птахів і вітер-пустун, заплутавшись в кронах дерев, засне гойдаючись на гіллі. Коли старий вуличний ліхтар задрімає під шатром темно-бузкової ночі.Коли згаснуть останні жовто-гарячі квадратики сусідських вікон і на небі з'явиться скибочка сріблястого місяця...Настане їх пора. Пора снів. Дивовижних і загадкових, магічних і таємничих, яскравих, різнобарвних і веселкових. В снах ми поринаємо у незвідані світи, подорожуємо в різні країни і епохи, пронизуючи простір і час. Можемо легко перенестись в загадкове майбутнє чи в далеке минуле, наприклад: в епоху Барокко. В незвіданий магічний сад. Де, під місячним сяйвом, квітнуть дивовижні квіти і духмяні троянди з краплинками-перлинками вечірньої роси. Посеред саду є чарівний ставочок, на якому солодко спить красень лебідь, під шатром дивовижного дерева, яке схилило своє гілля над водою. А його листочки, колихаючись на вітрі, виспівуюсь дивовижну колискову і від цього співу все навколо поринуло в загадкові сни. Заснув, навіть, старий годинник і вже не показує час. Адже час немає ні початку, ні кінця, ні кордонів, ні меж, як і наші сни, які завтра намалюють нову картину, сповнену див, фантазій і чарів... 



Кольє "Сни чарівного саду Барокко".



Це кольє було створено спеціально для конкурсу "Дзеркало Барокко", який проводився в Україні спільно з компанією Swarovski .
Скажу одразу -- конкурси я не люблю і ніколи не беру в них участь, тому і цього разу планувала пройти повз, але...участі дуже захотіли мої донечка і чоловік :), тому -- тепер маємо це кольє :).


Перемогу я не отримала, але було цікаво -- в плані задуму, розкриття теми і пошуку матеріалів. Наприклад циферблат годинника я шукала найдовше -- десь місяць-півтора, бо хотіла саме старий ( майже антикварний :). І таки знайшла ! Потрібного розміру, кольору і віку -- моєму понад 40 років :).

Листочки на гілочках рухомі і при русі вільно коливаються, виблискуючи всіма гранями і сповна розкриваючи красу бусин Swarovski.


 В кольє використані різні техніки вишивки ( об'ємна, вишивка канителлю, вишивка бісером ) і плетіння. Вишивка виконана найдрібнішим бісером ТОНО (15), а листочки троянд сплетені з бісеру Delica. В роботі використано багато матеріалів Swarovski: ріволі, перлини, біконуси, фантазійні бусини -- метелики і листочки Baroque ( лише 2 великі краплини-підвіски це чеські бусини ) Троянди -- бусини lampwork.

Завдяки тому, що кольє складається з окремих елементів, які з'єднані між собою лише в певних точках, кольє гарно лягає на шийці.

 
 Ось таке воно моє Барокко :).


15 коментарів:

  1. Ого! Кожного разу дивлюся на твою нову роботу і думаю, що це - вже край фантазії... а ні! наступного разу ти ще більше дивуєш! :-) Це кольє можна годинами розглядати - стільки тут цікавих деталей!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ларисонька !!! Я дуже рада, що мені ще вдається дивувати своїми роботами :). А кольє, які складаються з багатьох деталей я і сама люблю -- як в роботі, задумі, компонуванні, так і в кінцевому результаті :).

      Видалити
  2. Лена, привет! Впервые за много недель заглянула в блоггер и сразу к тебе, а тут такое! У меня слёзы подступают к глазам от красоты и изысканности! Слов нет, ты волшебница! И моё потерянное вдохновение зашевелилось где-то глубоко в душе.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, Дашуня, привет, а я все думаю куда ты пропала -- очень рада тебе! Ой, спасибо тебе за такие слова -- у меня теперь тоже слезы на глазах (от счастья конечно)! Знаешь, работа над колье была не из легких, потому что барокко совсем не мое ... Я долго не хотела за него браться (хотя замысел в голове нарисовался сразу) и колье не совсем соответствует барокко, но ... это мое барокко -- такое, какым я хотела его видеть и результатом вполне довольна ... А после таких комментариев и слов, моя радость еще больше ! :))).

      Видалити
  3. Погоджуюся із Ларисою, що кожного наступного разу ти ще більше дивуєш!
    Оленочко, одним очком клянула на Фейсбуці твою красу, хотіла розпитати про конкурс, а тут вже все прочитала. А ще, нарешті видалось кілька хвилинок та із задоволенням прочитала про дивовижні сни, які, без сумніву, відображені в твоїй роботі! Навіть лебедя роздивилась), а з першого разу не зрозуміла); годинник мені подобається - він сам та ідея його використання в кольє! Браво, чарівнице!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катруся, дякую величезне ! Лебідь має ще невеличке продовження ( скоро покажу ), бо пташечки моє нове захоплення :). Годинник мені теж подобається і вже думаю над новою роботою з ним ( бо вдалося роздобути ще один екземпляр :), тому якщо натхнення не зрадить, то буде якась нова робота :).

      Видалити
  4. Оленка твої роботи - краса та вишуканість! Тобі вдається дуже гармонійно поєднувати різні фактури та кольори! Майстриня! Надхнення!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталочко, дякую дуже ! Поєднання різних фактур моя слабкість -- дуже люблю міксувати різні форми, матеріали, розміри. Навіть коли шукаю потрібні компоненти, то спеціально обираю щось кардинально різне, а потім думаю як його поєднати :))).

      Видалити
  5. Я у захваті! Чудово! Завжди надихаюся твоїми роботами!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оленочко, дякую тобі ! Мені надзвичайно приємно, що мої роботи тебе надихають -- це ВЕЛИЧЕЗНИЙ комплімент !

      Видалити
  6. Оленко, надзвичайне і вишукане кольє! Таке оригінальне і за формою, і за кольоровим поєднанням, і за незвичним використанням фурнітури та намистин! Так цікаво роздивлятися усі його частинки :) У мене твоє кольє асоціюється з чарівною казкою - мені здається, її можна у ньому прочитати :)

    ВідповістиВидалити
  7. Катруся, сердечно дякую ! Якщо казку по кольє можна прочитати, значить я досягла мети і це надзвичайно радує :) ! А ще мені хотілося щоб в цьому кольє кожен побачив свою історію/казку, і щоб кожен раз роздивляючись деталі в тій казці відкривалося щось нове. Думаю, люди творчі ( фантазійні, мрійливі ), саме так його і бачитимуть :))).

    ВідповістиВидалити
  8. Казково-чарівно-неймовірне! Дуже довго роздивлялася фотографії-дуже багато різних деталей, фактур. Кольє для справжньої принцеси!

    ВідповістиВидалити