y

y

пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

* * *

Сонце в небі ластиться, 
Виграє вода. 
Прилетіла ластівка, 
До свого гнізда. 
І щебече, тішиться, 
Весну заклика. 
У гніздечку ніжиться, 
Пташка молода...


Милая певунья,
Ласточка родная,
К нам домой вернулась
Из чужого края.
Под окошком вьется
С песенкой живою:
«Я весну и солнце
Принесла с собою...»

 Ластівки здавна шановані в народі, як уособлення душі людини, здатної парити над проблемами, тлінними справами і обставинами. Образ ластівки володіє широкою символікою в культурі різних народів: вона і вісник весни, сходу сонця, добра, щастя, надії, позитивного переходу, відродження. Татари вважають, що ластівка -- птаха священна, так як співає пісні з Корану. В Японії вона асоціюється з материнською турботою і відданістю домівці, щастям, затишком. В античності ластівок любили: вони вільно могли гніздитися в храмах і урядових будівлях. Як птах бога грому вона захищала будинок від блискавки і пожежі. За повір'ями древніх слов'ян, ластівка мала відношення до долі людини. У християнстві ластівка вважається одним із втілень Христа. Вона символізує спрагу духовної їжі, воскресіння, нового життя. Про добру, чуйну людину говорять - «моя ти ластівка».


 Я теж дуже люблю ластівок. Пам'ятаю, як в дитинстві вони жили у нас під дахом будинку і ми дуже раділи і пишалися їх сусідству.І саме ці спогади і прихід весни, і надихнули мене не створення нового кольє -- "Хранительки небес".

 
Як тільки задумала кольє, то відразу вирішила, що це буде щось невелике, делікатне, повітряне (таке, що можна одягнути якомога частіше). Тому зробила кольє з окремих елементів і кожен елемент має невеликі розміри, ластівка наприклад - 5 см. х 3,7см.



  І якщо з ластівками все було просто, то хмаринку довелося пошукати, так як камені, які я мала, були тільки овальні, каплевидні, круглі і зовсім не підходили на роль хмарки. Тому, коли я знайшла чудовий зріз агату, то дуже зраділа -- Ось вона, наша хмаринка ! І колір, і форма - все як треба ! Додаємо дощик-ланцюжок з крапельками-біконусами Swarovski і готово !

  
 І коли робота над кольє підходила до кінця, мені раптом захотілося сонечка ! Ластівки ж берегині небес і вони своїм швидким польотом оживляють і дощове похмуре небо і ясне сонячне. Тому рішення прийшло відразу -- буде кольє-трансформер. Так і з'явилося сонечко -- з ріволі Swarovski, золотистим бісером Тоно і ніжно-жовтим з райдужними переливами бісером Delica.



 Ось такі вони мої ластівки -- маленькі, позитивні, життєрадісні !


Всім лагідної весни, любові, добра і веселкових барв !

* * *   * * *



12 коментарів:

  1. Круто! Мені з сонечком більше сподобалось :-) Мабуть, тому, що у нас похолодало і задощило, а хочеться тепла і сонечка :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ларисонька ! А мені чомусь більше дощик припав до душі :). Чи то через довгі пошуки хмаринки ( і вона тепер більш дорога :) чи через те, що крапельки і ланцюжки так грайливо рухаються і переливаються при русі :).

      Видалити
  2. Ох какая идея необычная, колье-трансформер, здорово, Лена! Ювелирная работа! Мне тоже с солнышком больше нравится, наверно потому, что устали мы тут от дождей)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дашуня, спасибо большое ! Вот именно за возможность выбора и люблю трансформеры :). У меня доченька сказала, что когда солнечная погода нужно носить с дождиком, а когда дождь -- с солнышком :). Я в воскресенье иду в ресторан на День рождения и планирую "выгулять" колье, так доченька сказала, что какая погода будет, такой вариант и оденешь :))).

      Видалити
  3. Дуже гарне кольє! А ідея з трансформером взагалі крута!) Мені оба варіанта подобаються), коли побачила тільки з хмаринкою - воно мені здалося дуже легким, ніжним, а варіант із сонечком вже більш ошатний, святковий! Та найголовніші ластівки - вони пречудові! Теж люблю їх!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катруся велике ! Так, ти цілком права: з хмаринкою воно більш ніжне, жіночне, легке, а з сонечком -- таке ошатне і святкове ! Ластівки теж мої улюблениці, хочу ще таку брошечку зробити і шкодую, що раніше про це не подумала, бо можна було зробити кольє не просто трансформер, а прямо конструктор -- щоб ще і ластівки були брошки :))).

      Видалити
  4. Оленко, напрочуд гарне і ніжне кольє і дуже цікава ідея! :)Все дуже гармонійно - і ластівки, і хмаринки, і сонечко )) Особисто мені обидва варіанти подобаються - кожен привабливий по-своєму. І дуже розумію, як важко знайти той самий камінь для найкращего втілення творчої ідеї ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катруся, дякую тобі дуже ! Я вже коли закінчила, то у мене ще купа ідей з'явилося : щоб ластівочки тримали і кошик з квітами, і віночок, і гілочку...Тому можливо мій трансформер буде доповнений ще деталями :))).

      Видалити
  5. Лена, я каждый раз в шоке от твоих фантазий!!! Сейчас подбираю слово - изумительно, тонко и изящно! Можно продолжать бесконечно эпитеты, но моего восторга не описать! Бесподобные вещи! С солнышком глазу интересней, моему! Вижу тоже это ласточек в виде брошей, или усыпанную ими сумку! Здорово!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Леночка, спасибо, дорогая ! Мне очень приятны твои слова и дорога твоя оценка ! Тема птичек меня захватила (я даже оставила недоделанной весеннюю корзину :))), поэтому скоро будет еще несколько крылатых красавиц :).

      Видалити
  6. Дуже цікаве кольє вийшло, та змінні елементи для сучасної жінки, під настрій, дуже важливо

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оленочко ! Так, прикраси-трансформери дуже прикольна штука -- гарно виручають при зміні образу/настрою/стилю :))).

      Видалити