y

y

суботу, 23 січня 2016 р.

* * * 

От і промайнула вервечка веселих, яскравих і гамірних свят ( хоча у мене ще по всій хаті святковий декор і не прибрані ялинки :)))...І пора ( нарешті ) повертатися до творчих буднів...І щоб цей перехід був плавним і легким я вирішила почати роботу з кулону ( бо кольє вимагає більших зусиль ). Оскільки в новорічних святах є щось таке магічно-загадкове, як космос і  зірки на нічному небі, навіть, сяють якось особливо, то тема кулону була абсолютно зрозуміла і навіяна цими настроями...


" Космос на долоні ".



Основним елементом кулону є мій улюблений лабрадорит, який чудово виконує роль загадкової планети чи зірки.


 В лабрадоритах є своя загадка і магія, їх переливи можна роздивлятися безкінечно ! От лише фотографуватися вони не дуже люблять :))).


 Як, в принципі, і бісер -- фото ніколи не передають всієї краси і фактури прикраси :(.


 В кулоні, вже традиційно, присутні ріволі, різні стрази, намистинки, які доповнюють композицію і додають їй цілісності.


 Ось така ще одна космічна робота...Продовження буде. Наразі працюю над партнером для кулону -- браслетом :))).




 

22 коментарі:

  1. Справжній космос! Такий загадковий...
    А мив таки прибрали ялинку і декор) Чекаємо весну :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Аліночко ! Так, космос вінт такий -- загадковий :))).
      Ми теж сьогодні, нарешті, прибрали -- донечка дала добро, хоча і дуууже неохоче :))).

      Видалити
  2. Який цікавий кулон! Така неординарна форма.... мені чомусь комету трішки нагадує....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ларисонька, дякую дуже ! Захотілося щось таке нетрадиційне і неординарне...А на комету, і дійсно, схоже ! Тут думаю багато можна побачити -- вже, що кому підкаже уява :))).

      Видалити
  3. Магічний елегантний кулон!!! Хочеться й хочеться роздивлятися. На фото видно яка краса, уявляю який він в живу!)) Форма цікава, наче зі стрічками!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катруся, дякую велике ! Так, вживу він набагато цікавіший ! Форма мала бути трішки інша -- внизу не гострі кутики а заокруглено, але захотілося пограти на контрасті : зверху округлі форми, внизу -- загострені і, справді, вийшло наче стрічечка :))).

      Видалити
  4. Неймовірна краса!!! І в голові не вкладається, яка кропітка робота!

    ВідповістиВидалити
  5. Оленочко, дякую !!! Так, робота досить кропітка, адже зараз мене потягнула на найдрібніший бісер ( такий мов макове зернятко ) і кулон, майже, весь вишитий таким бісером. Та мені це до вподоби -- люблю повозитися трішки :))), от тільки очі втомлюються і болять.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Коли роздивлялась фото, якраз думала про це - це неможливо робити такі речі без любові до такої праці. Бо щоб хоч якось зрівняти затрачену працю, гроші на матеріали - на "одній чаші терезів" та те, що ти отримуєш за свою працю - на другій "чаші", то треба додати любов. Скільки б ця прикраса не коштувала - тебе в неї вкладено значно більше!!! І тільки те, що те любиш це робити якось вирівнює ситуацію. Не знаю може воно і не так в твоїх очах та насправді інакше, та такі "думи думались". :)))

      Видалити
    2. Оленочко, ти абсолютно права !!! Я дууууже люблю те чим займаюся ! Я вкладаю в свої роботи не лише працю але й багато любові, позитиву, тепла...Тому і ніколи не працюю, якщо хворію чи щось з настроєм не те -- вироби ручної роботи мають нести лише добру енергетику ( тим більше це те, що носиться близько до тіла і серця ) ! Я ніколи не розглядаю своє захоплення виготовленням прикрас, як біснес-проект і ціллю є не заробіток ( взгалі не знаю, як можна тоді творити ), а саме вираження себе, своїх емоцій, почутів...Я завжди кажу, що в комплект до моїх прикрас входять позитив і веселкові барви :))) !
      А якщо рахувати витрати на матеріал ( який я шукаю по всьому світу і камінці у мене є і з Африки, США, Казахстану, Росії ), то заробіток мінімальний...Тому -- творю і радію, що Бог подарував мені таку можливість виражати себе і намагаюся дарувати таку ж радість іншим !

      Видалити
  6. Какое чудо! Такие сложные цвета! Глубоко и насыщенно. Действительно космос! Невероятно красиво!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Светик, спасибо огромное !!! Мне очень приятно, что тебе понравилось! Этот кулон был чистой импровизацией, поэтому цвета особо не подбирала -- вышивала, как чувствовала и чего хотелось в тот момент :))).

      Видалити
  7. Оленко, чарівний і надзвичайно гарний кулон! Справді, у ньому і зоряне небо, і неосяжний космос, далекі планети, швидкі комети... Дуже подобаються такі асиметричні фантазійні прикраси - їх можна неквапливо, із задоволенням роздивлятися :) Загалом, вся "космічна" серія прикрас у тебе вражаюча ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катруся, дякую дуже !!! Я і сама не думала, що космічна тема захопить мене ТААААК сильно. Та космос він такий недосяжний, загадковий і феєричний, що можна фантазувати на цю тему безкінечно ! Тому, думаю, що подібного плану роботи ще будуть...Ну, один браслетик, який зараз доробляю, так точно :))).

      Видалити
  8. Лена, чудесное украшение!!! Тема космоса в украшениях так логична!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Леночка, спасибо тебе !!! Да, согласна -- космос в украшениях такое широкое поле для вдохновения :))). Еще творить и творить...

      Видалити
  9. Как красиво и тонко подмечено про праздники и как четка эта идея отражена в украшении. Словно падающая звезда, яркий и завораживающий кулон.
    Лена, а я вот не сказала бы, что твои фотографии не передают всей красы. Я как только открываю твою страничку и взгляд падает на новую работу, у меня прям дыхание перехватает,от открывающейся красоты. Ну оооочень красивые, богатые, продуманные изделия!!!;)
    P.S. сколько не смотрю на камень, но я вижу море, скалы и закат=)))хе-хе

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Машенька, огромное спасибо !!! Так приятно !
      Вот ты знаешь, за последние несколько дней я получила много комплиментов моим фото (даже спрашивали на ЯМ пользуюсь ли я услугами профессионального фотографа:))) ... и мне как-то от сердца отлегло ... Значит мне таки удается донести через фото ту атмосферу, которую мне хотелось бы ... И я очень рада ! А еще рада и от тебя получить такой комплимент :))).
      А лабрадориты они такие -- там можно увидеть все : и море, и звезды, и неизведанные планеты, и тайный сад !

      Видалити