y

y

неділю, 10 грудня 2017 р.

* * *

А ви вже готуєтесь до новорічних свят ? Бо щось цього року, як ніколи, їх дуже чекаю :). А ще, коли погода почала радувати снігом і все навколо таке красиве, то хоч зараз будинок прикрашай і став ялинку :). Тим більше, що роль Діда Мороза вже виконала і подаруночки є всім  ( заховані далеко, щоб ніхто не знайшов :))).

Але зараз "заборгованості". Показую, як і обіцяла, те що "начаклувала" трішки раніше. Отже знову брошечки.

" Чарівна квіточка"

Ця  квіточка з'явилась зовсім випадково -- просто я замовила бусини Swarovski  (Baroque) і розклала їх перед собою, а вони ( через те що випуклі ) скотилися і виклались колом, утворивши квіточку :).

 Ну, а тоді, я просто придумала, як зробити пелюсточки більшими і цікавішими, і все :) ! Діаметр квіточки -- 5,5см.

 А завдяки моїй улюбленій основі для брошки, квіточка стала схожа на чарівну паличку, 
правда ж ?



Тепер  -- "Цукровий гарбуз".

На цю брошку мене надихнув гарбузовий сезон. Обожнюю гарбуз, мммм...смакота ! Добре, що у мене є погріб і я ще довго смакуватиму стравами з гарбуза -- сьогодні у нас пиріг :).


 

  Брошечка вийшла мила і позитивна. Розмір: Ширина - 5см., висота - 4см.


 Особливо мені подобається сонечко і вусик гарбуза :). Листочок і сонечко, то вже готова фурнітура.



На сьогодні все :).
До зустрічі, друзі !!!


8 коментарів:

  1. Я цього року теж, як ніколи, з подарунками розібралась ще до середини грудня :-))
    Гарбузик твій - просто бомба!

    ВідповістиВидалити
  2. Оленко, які гарні брошки! :) І гарбузик у соковитих відтінках, та ще й вусиком, листочком і сонечком )) І чарівна квіточка з незвичним використанням намистин бароко ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катруся, дякую ! Моя донечка каже, що їй подобається гарбузик за те, що він вийшов наче запечений :).

      Видалити
  3. Ой, Оленко, у мене свята починаються ще з першого дня зими (Дні народження обох доньок у грудні) тільки подарунки встигай готувати)), але все одно, Новий рік та Різдво особливі, тож і до цих свят готуюсь, навіть, вже дещо з прикрас для ялинки встигла зробити.
    Брошечки гарні! Перша дійсно, наче чарівна паличка, а гарбузик ммм... (я теж обожнюю гарбузові страви) теж чарівний!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катруся ! Так, кріплення до брошки зробив квіточку схожою на чарівну паличку :), але зараз маю замовлення на таку ж брошку і замовниця хоче з звичайним кріпленням, та чомусь я її в такому варіанті не уявляю :). Ну, але бажання замовника маю виконати :).

      Видалити
  4. Оленочко, з Новим роком тебе і твоїх рідних! Хоч він вже і давненько наступив)))
    Чудові брошечки - навіть не знаю, яка мені подобоається більше. Ні - знаю! Мені подобаються обидві)))) Бо я постійна "поклонниця" твого таланту і працьовитості.
    Давно не писала в тебе, бо й в себе не писала. А от нарешті вирішила з'явитсь всюди))) Але заглядувала до тебе мовчки - я весь рік. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оленочко, дякую тобі і надзвичайно рада твоїй появі !!! Заходь частіше :) ! Мені надзвичайно приємні твої слова і увага до мене !

      Видалити