y

y

середу, 20 липня 2016 р.

* * * 

Липень -- маківка літа... Вередун і витівник -- то щедро обдаровує спекотними сонячними поцілунками, то вмиває раптовим дощем з гучними грозами.  Наповнений духмяним ароматом меду і скошених трав.  Пронизаний мальовничими заходами сонця і світанковою прохолодою. Безтурботний, радісний, гомінкий...
Пора відпусток, дзвінкого дитячого сміху, веселих вечірок і романтичних світанків...




А у мене ще один метелик :)))...Точніше -- четвертий :))). Один був аналогічний першому, а ще один не встигла, навіть, пофотографувати -- терміни відправлення підганяли.


Цього разу я вирішила зробити трансформер -- кулон-брошку. Тому метелик можна носити відповідно настрою, одягу і стилю.


А ще зробила плетені намистини, які додають роботі шарму, витонченості і підкреслюють кольорову гаму метелика.


І додала красиву краплину-підвісочку ( Swarovski ) , яка виблискує немов ранкова роса.


Оскільки робота над цими милими створіннями мене дуже захопила і сподобалась, то планувала працювати над ними і далі, але....маю зробити паузу, бо така техніка вимагає, майже, ювелірної точності. Плюс дрібнесенький бісер ( 1мм.) і канитель, яка виблискує і все це надзвичайно втомлює очі ( до головного болю ).
Та після паузи обов'язково будуть нові роботи -- обіцяю !!!




Насолоджуйтесь теплими літніми днями і веселкового всім настрою !!!

P.S. Після обіцянки ( самій собі) відпочити, я таки не втрималася і взялася за нову роботу . Один день попрацювала і ввечері, коли готувала вечерю....дуже сильно порізала руку ( потрібно було зашивати ). Та на другий день я знову попробувала продовжити роботу ( виходило поганенько, але якось, хоч по трішки, робила ) і в перерві пішла вигуляти песика ( ага, песик -- більше 50 кг. і я 53кг. :))), а песик побачив кішку і, звичайно, кинувся за нею. При цьому затяг мій палець у повідок, як наслідок -- серйозна травма і....тепер я вже точно,найближчим часом, не зможу працювати :(((...

Тому -- не випробовуйте долю, вчасно відпочивайте і бережіть себе !!!

19 коментарів:

  1. Черговий захват від витонченості! Ідеальна робота! Витончено!
    Олена, якнайшвидшого одужання !!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ірина, дякую велике -- мені надзвичайно приємно !!! Робота не легка, але результат тішить :))).
      Буду намагатися одужати якнайшвидше, бо не терпиться приступити до нових ідей :))).

      Видалити
  2. Бідолашка... тримайся, нехай все швиденько загоїться!
    Метелик неймовірний!!!
    Зате, тепер в тебе буде час показати нам всю тут красу, яку ти натворила за останні місяці та тримаєш в підпіллі ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякууую, Ларисонько !!! Та, нічого -- на мені заживає, як на собаці -- прорвемся :))).
      Слухай, точно !!! У мене ж купа робіт, які я так і не показала ! Ой, дякую, що підказала, а то я вже геть розгубилася і не знала чим себе заняти -- все, буду фотографувати і все сюди :))).

      Видалити
  3. Оце так! Швидкого одужання!
    Метелик красень ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Аліночко, величезне !!! Буду лікуватися якнайшвидше !

      Видалити
  4. Мені дуже сподобалися твої прикраси з метеликами і цей такий вишуканий!
    Оленочко, бажаю якнайшвидшого одужання, ти чарівниця, бережи свої золоті ручки! Обіймаю тебе!))

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, Катруся !!! Мені і самій до вподоби мої метелики :))).
    Дякую за побажання -- з такою підтримкою я швидко одужаю :))).
    Донечці привітик від нас !

    ВідповістиВидалити
  6. Ойойой Леночка, пусть все быстрее заживает, береги себя!
    Когда на твои работы смотрю, всегда мысль "как же глаза наверно болят". Если организм требует отдыха, надо его слушаться, зато потом с новыми силами в бой) Я всегда жду твои работы, это такой заряд вдохновения! Волшебная бабочка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дашуня, спасиииибки !!! Да, что есть то есть -- глаза устают оооочень. А я сидеть без дела не могу -- руки так и чешутся :)))... Но теперь уже не буду так горячиться : хороший отдых -- двойная продуктивинисть труда :))).

      Видалити
  7. Оленко, метелик просто чудовий, але побережи себе! Хай ручки пошвидше заживають, а оченята відпочивають! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олюня, дякую тобі дуже !!! Обіцяю відпочити -- чесно-чесно :))).

      Видалити
  8. Оленко, чарівний метелик, такий витончений і ніжний... Надзвичайно тонка робота!
    Бережи, будь-ласка, свої золоті ручки та одужуй скоріше!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катруся, красно дякую !!! Так, робота тонка і дуже цікава, і саме це і захоплює. Дякую за побажання !!!

      Видалити
  9. Які гарні роботи! Давайте знайомитись! Завітайте до мене, може сподобається))) а я залишксь ПЧілкою тут))) Бо роботи дійсно гарні

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. от! Запросила, а адресу не дала))) http://skazka-barvarisky.blogspot.com/

      Видалити
    2. Альона, дякую дуже за теплі слова ! З радістю приймаю пропозицію дружби і рада вітати нову подругу !
      Велике ДЯКУЮ за ту справу, яку Ви робите зараз !!! Хай береже бог наших хлопців і поруч буде янгол-охоронець !
      І давайте на "ти", гаразд ?

      Видалити
    3. дякую , сонечко! Давай на "ти" - згодна, так зручніш

      Видалити