y

y

неділю, 17 травня 2015 р.

* * * 

Кульбабки  -- маленькі жовті сонечка :))). Дивишся на них і мимоволі на обличчі з'являється посмішка, хочеться радіти, співати і веселитись !


Я дуже люблю той час, коли вони цвітуть ! Все навколо перетворюється на казкову сонячну країну ! Наче тисячі маленьких сонячних зайчиків розбіглися по густій зеленій травичці !


І завжди хочеться щоб цей час тривав якнайдовше :))). Тому щоб загадки про літо були ще приємнішими ми робимо кульбабкове варення .

Правда 2 попередні роки ми його не варили, бо в сезон кульбабок були дощі ( а дощову погоду ці квіти збирати не можна ), то цьогоріч вирішили надолужити і зварити порцію побільше :))).

І так рецептик :

Квіти кульбабки -- 400 шт.
Цукор -- 5 склянок
Вода -- 5 склянок
Лимон -- 1 шт.

Квіточки добре промиваємо, заливаємо водою, ставимо на плиту і доводимо до кипіння. Варимо  на середньому вогні  -- 15-20 хв. Тоді знімаємо з плити і залишаємо настоюватись декілька годин ( краще на ніч ).
На другий день  процідити через марлю ( квіти виймаємо ). Рідина вийде дуже темного кольору але не хвилюйтеся -- так і має бути :))). Додаємо цукор і доводимо до кипіння, знову варимо помішуючи -- 15-20 хв. Тоді знову знімаємо з вогню і залишаємо на кілька годин, далі ще раз варимо -- так само 15-20 хв. ( можна більше, щоб варення стало більш густим ). І за 5-10 хв. до кінця варки додаємо сік лимона і саме тоді варення стане такого гарного золотаво-бурштинового кольору :))).

Далі розливаємо по баночках і ласуємо взимку, згадуючи сонячне літечко :))).


Ми, звичайно, зиму чекати не стали і смакували вже :))). Яке воно на смак ? Дуже ароматне, духмяне, з присмаком лугових трав і легкою гірчинкою -- ледь-ледь. Таке...таке, як смачний, справжній, якісний вермут з яскравим букетом. 
До речі, коли у варенні ще не було лимонного соку ( а донечці не терпілося скуштувати, бо ж вона разом зі мною старанно збирала квіти :))) і вона спробувала, то їй абсолютно не сподобалось і донечка дуууже засмутилась -- варення було не смачне. Та сік розкрив і підкреслив всю гармонію смаку !
Ще скажу, що варення дуже смакує з млинцями, сирничками, запіканками або якщо просочити ним бісквіт .


А ще із....бринзою. Так-так -- бринзою. Я вчора насмажила сирничків і поклала поруч бринзи, полила все варенням і ...мммм...смакота ! Правда, бринза  домашня і  вона у мене виходить слабо солена і більш ніжна ніж магазинна. 
Найкращий показник смаку і дегустатори -- це дітки. А донечка моя ( якій 5 рочків ) і яка не дуже полюбляє їсти, вчора смакувала варенням весь день -- із сирниками, білим хлібчиком і просто так :))).

Тому -- смачного !!!

17 коментарів:

  1. Леночка, какой солнечный позитивный вкусный пост!!!:) Я одуванчики люблю очень! Известный стишок меня умиляет, своим детям частенько декламирую: "Уронило солнце лучик золотой..."
    Очень жаль, что наша экология не позволяет варить варенье из одуванчиков, но приятно что где-то такие места еще есть!:) Такое варенье не пробовала, но подозреваю, что оно вкусное!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ленуся, спасибо тебе ! Да, я всегда говорю, что мне повезло жить рядом с природой и пользоваться ее бесценными богатствами ! Открою маленький секрет, я когда, как и все молодые люди мечтала вырваться из своего маленького городка и направилась в столицу. И хотя столица приняла меня приветливо, подарив хороших друзей, работу, новый дом но ... но жить я там так и не смогла - ооочень скучала за свежим воздухом, луговыми травами, прогулками в лес и росяными рассветами. Я там таяла ... Поэтому с огромным удовольствием вернулась домой !
      А варенье, действительно, очень вкусное ! Эх, жаль, что ты далеко и по почте нельзя пересылать продукты, я бы с радостью отправила тебе хоть одну баночку нашего ароматного солнышка :)))

      Видалити
  2. Ну с ума сойти, варенье из одуванчиков! Вот только собирать их надо в чистом месте, точно не в центре города где мы живём... Когда-нибудь. А пока любуюсь твоими красивыми фотографиями - очень позитивно и сочно!
    И ещё, давно хотела попросить) Если это не сложно и не противоречит дизайну блога, то не могла бы ты перенести гаджет "Переводчик" повыше? Объясню почему. Я твои посты смакую, и нравится сначала читать вступление, а потом уже рассматривать шедевры, уже морально подготовленной. А сейчас сначала надо найти переводчик. Было бы прям здорово-здорово)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дашуня, спасибки ! Да, в центре города точно лучше не собирать :))). А если будет возможность где-то найти чистенькую полянку, то попробуй - рекомендую !
      " Переводчик " перенесла, о чем речь - все чтобы гостям было удобно в моей избушке :))), да еще и таким как ты :))).

      Видалити
  3. Я колись давним- давно їла таке варення - моя старша сестра робила... І теж коштувала його без лимону :-) , і теж воно мені тоді не сподобалося))) Проте кінцевий результат дав про себе знати: на зиму нічого не залишилося ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я знаю, що ще додають апельсиновий сік, я навіть теж захотіла спробувати але потім щось передумала -- звикла до такого рецепту, то ж не ризикнула. Тим більше, що для такого серйозного дегустатора ( моєї донечки ) не можна зробити не смачно :))).

      Видалити
  4. Ммм... який у тебе сьогодні сонячний і солоденький пост!)) Давно вже чула про варення з кульбабок, але ніколи не смакувала. В Києві чистого врожаю не назбираєшь, мабуть, в наступному році приїду до тебе у гості за чистими квіточками))). Оленочка, зацікавила, теж захотілося спробувати та ще й з бринзою))).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катруся, все домовились на наступний рік до мене на кульбабки ! І бринзочки тобі наварю -- сядемо у мене в альтаночці, заваримо чайку, насмажимо млинчиків і будемо смакувати :))).

      Видалити
    2. Ммм... це ж тепер треба дожити до наступного року, ти так заманливо написала))), вже днями сіла б на поїзд і приїхала, але поки не можу)).

      Видалити
  5. Оленко, як цікаво! Навіть не знала, що з кульбабок варять варення, та ще й смачне ))) Із задоволенням прочитала і подивилася на чудові сонячні фотографії! )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катя, дякую тобі ! Так, вареннячко смачненьке, таке знаєш із присмаком засмаглого, яскравого і безтурботного літечка :))).

      Видалити
  6. Леночка, спасибо за рецепт ... и за воспоминания))) Почти забытый вкус, у меня бабушка давным-давно готовила такое варенье, только увидела твой пост - и сразу будто в детство вернулась)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мариночка, и тебе спасибо ! Я рада, что мой пост подарил тебе такие сладкие воспоминания :))). Детство это страна загадок и чудес, и всегда приятно возвращаться туда !

      Видалити
  7. Ой, і чому я раніше твій пост не прочитала. У мене вже кульбабки відцвіли :( А був повний двір, я навіть чоловікові не дала скосити, бо теж люблю ці сонечка. Дякую за сонячній позитив, Оленко. Рецептик обов`язково візьму на замітку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оля ! Ага, я теж хотіла ще вареннячка зробити а кульбабки так швидко зникли, що я і не помітила коли :)))...Але нічого, буде ще літечко і тоді вже наробимо цієї солодкої смакоти, правда ?

      Видалити
  8. Какой солнечный пост! Такой вкусный и радостный! Еще пару дней назад, я бы написала, что мечтаю попробовать такого вареньица, Но в эти выходные мне чудесным образом повезло! Я попробовала варенье из одуванчиков! Все как ты пишешь - ароматное, душистое и с легкой горчинкой! Очень вкусное! Я бы сказала, неожиданно вкусное! До тех пор пока его не попробовала, не могла поверить, что варенье из одуванчиков может быть таким приятным! Вот поди ж ты! Жизнь полна сюрпризов и открытий!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, Светуля, приветик ! А я тебя вспоминаю уже несколько дней - куда пропала ? что произошло ? И здесь, ты - урааа !!!
      Да, я и сама, до того пока первый раз не сварила это варенье, относилась к нему очень скептически. Попробовать его на вкус было негде, поэтому сварила сначала маленькую порцию на пробу ... а потом ... мммм ... Теперь ежегодно ждем сезона одуванчиков - первую порцию съедаем сразу, а уже вторую оставляем на зиму :))) .

      Видалити