y

y

вівторок, 5 серпня 2014 р.

* * * 
Біле, біленьке...

Знайшла я у шафі одну цікавеньку тканинку ( забула, що придбала років 2 тому :mocking: ) і....зрозуміла, що  це - воно :greeting:!!! Саме те, що потрібно в таку спеку ! По-перше : це натуральна тканинка ( ситець ) і тілу буде в ній приємно, по-друге : мій улюблений білий :girl_tender: і по-третє : там така вишивочка, а це завжди виглядає гарно і цікаво. Правда, коли показала її чоловіку він був дещо в шоці :blink:, бо вона вся в таких милих дірочках....і він думав, що це буде надто звабливо :mocking:. Та, коли я сказала, що плаття буде комбіноване - він заспокоївся :)))...
То ж додала ще батист ...2,5 дні роботи і....платтячка для донечки і мене готові :wink:.














Ну, а я ми

  Лізи в Мир мох грёз :))).


 
І до Віки в " Рукодільне кафе "

10 коментарів:

  1. Ох, цей "фемелі стайл"! Круті сукні, що тут додати! Я пам"ятаю, як у мене і мами були сукні з однакового матеріалу - сині в дрібні білі горошки - яка я горда була за це! - в старших сестер таких не було))))))))))

    ВідповістиВидалити
  2. Та тут не стільки той "стайл", як донечкині вимоги :)))...Вона, коли я вдягаюсь і воно не таке як в неї, каже : " Або знімай це або і мені таке ж поший ! "...Вже і чоловік піджартовує - мовляв, залишилось тільки йому щось таке ж пошити - але квіточки і рюшечки йому не пасують :)))...
    Дякую, Аліночко !

    ВідповістиВидалити
  3. Очень люблю шитье...и эти два платьюшка- как олицетворение чистоты и света)
    Красиво!

    ВідповістиВидалити
  4. А я тоже оооочень люблю шитьё :)))...Да, белый он такой - чистый, нежный, чувственный :)))...
    Спасибо, Танюш !

    ВідповістиВидалити
  5. очень красивая ткань, понравилось как скомбинированы вставки из дырочек и батиста, все очень в меру, совсем не вульгарно,даже если кусочки тела будут просвечивать -)))
    спасибо за участие в Августовском Креативе у Лизы

    ВідповістиВидалити
  6. Да, всё выглядить довольно сдержанно и даже скромненько :)))...Думаю во многом это заслуга именно белого цвета. Скажем в красном всё было бы совсем по-другому :)))...
    Спасибки, Оксана !

    ВідповістиВидалити
  7. Красиво получилось, по-летнему. А детсткое платьице я тоже шила по этой выкройке http://jul24.blogspot.com/2014/04/blog-post_16.html
    http://jul24.blogspot.com/2014/04/blog-post_10.html

    ВідповістиВидалити
  8. Спасибо, Юленька ! Я вообще люблю эту выкройку - меняю немножко и получаются всё новые и новые наряды :))).

    ВідповістиВидалити
  9. Ну, я не знаю, ты на все руки!!! МОЛОДЕЦ!!! И шьешь, и бисер, и торты!!! Научиться шить моя мечта, пока никак не приступлю к ее осуществлению))))

    ВідповістиВидалити
  10. Да, умение шить -- это здорово...Часто в этом убеждаюсь, когда хочется чего-то такого чего ни у кого нету :)))...А, ты, обязательно попробуй -- уверенна у тебя получится !
    Спасибо !

    ВідповістиВидалити