y

y

пʼятницю, 7 березня 2014 р.

* * * 




 :1: Осінній блюз :1:

 Осенний ветер заиграл на саксофоне
Немного грустный мой любимый блюз
Сверкает саксофон в его ладонях,
Я замираю…
Я спугнуть боюсь…

Маэстро ветер, чуть глаза прищурив,
Самозабвенно партию ведет.
От вдохновения брови он нахмурил…
И листья в такт заводят хоровод.

Он их бросает вверх
И затихает…
Листва парит послушна и легка…
Мелодия плывет,
А сердце тает
И не находит нужные слова…

И мне так хочется в зеленом легком платье
На цыпочках тихонько танцевать,
И ощущать какое это счастье
Осенней легкой музыке внимать…

И подставлять лицо дождинкам-нотам
Ловить губами капель терпкий вкус
И как листва легко парить в полете…
Люблю, когда играет ветер блюз…
                                                        ( Наталия Весенняя )

...Хоч на дворі і вже весна ( ну, як мінімум календарна :))) та у мене ось така осіння вийшла робота :13: ...Люблю я осінь...Є в ній щось, що завжди зачіпає найтонші струнки душі і звучить ностальгічними нотками в серці...Надихає на роздуми, спогади і теплі зустрічі з найкращими друзями...І, мені надзвичайно приємно, що власницею цієї роботи стала моя хороша подружка і людина з великим серцем - Вікуся ( Victoria (le petit ami) :girl_tender: ... Сподіваюсь, що цей комплектик подарує їй тепло, радість, затишок і душевну гармонію :14:...









 Використано : натуральні кабошони - агат і авантюрин золотий пісок, натуральні намистини - авантюрин золотий пісок, кришталеві та скляні чеські намистини, японський бісер Delica і Тоhо, натуральна шкіра, вінтажна фурнітура.


4 коментарі:

  1. Як завжди, краса неймовірна! Обожнюю осінь! Надзвичайно точно вийшло втілити її теплоту)

    ВідповістиВидалити
  2. Чарівні слова, чудовий набір, з душею...
    Мене вражає як ти тонко вмієш передавати і втілювати почуття. Дякую, Чаклунко!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Вікусь, це тобі - ДЯКУЮ !
    Дякую за підтримку, натхнення, теплі слова і твоє щире серце !

    ВідповістиВидалити