y

y

понеділок, 10 лютого 2014 р.

* * * 



  



...Давно була закохана в чудове природнє диво  :girl_tender:- геліотіс пауа ( мушля )...Як вперше побачила , то одразу виникла думка - хочу :give_heart: :)))...
І от, нарешті, я його маю :greeting: ! Зразу зрозуміла, що хочу браслет і уява намалювала ще одне диво - північне сяйво...Я ніколи його не бачила але дуже добре пам'ятаю розповіді про нього від мого тата...Такі теплі, яскраві, заворожуючі...Такі ніби я дивилася на те сяйво своїми очима :)))...Татка на жаль вже не має...але цей браслетик тепер завжди буде нагадувати мені про моє сонячне дитинство...наші щасливі  дні з татом, розмови, затишок, турботу...


" Північне сяйво "














 Використано : натуральний кабошон - геліотіс пауа, ріволі Swarovski, японський бісер Delica і Тоhо, скляні і кришталеві чеські бусини, натуральна шкіра ( замша )



3 коментарі: