y

y

четвер, 10 жовтня 2013 р.

* * *

...Так, все-таки, підсвідомість насправді впливає на роботу...Я маю на увазі кольори...Тобто твій внутрішній стан відображається в тих кольорах...

...Зараз трішки не легкий період в моєму житті і коли починала цю роботу, то навіть не помітила, що кольори обрала, які не люблю...

...Чому ? Не знаю :unknw:...Єдине, що камінець був цікавенький і бусини ( такі з іскринками )...Плюс хотілося чогось смачненького, ароматного і теплого...Такого, як чай з корицею, шафрановий кекс чи запашна кава :3_8_38: ...
...Але результат, в принципі, мені сподобався :3: :)))...


" Ворожіння на кавовій гущі "...










Використано : натуральне каміння - обсидан і агат, натуральні намистини - авантюрин золотий пісок і агат, японський бісер, чеська фурнітура, натуральна шкіра.



7 коментарів:

  1. Ти - права, підсвідомість таки насправді впливає на роботу. Принаймні, у мене також так.
    Вишуканий гарний набір для справжньої пані!
    Оленко, якщо можу чимось тобі допомогти, напиши мені.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, дівчатка !
    Тобі, Вікуся - окреме дякую ! Та, то таке...життєве, особисте, невеселе...Нічого...Я ж вперта, я не здамся...на зло ворогам...це просто потрібно пережити...
    Коли доля показує мені гримасу - у відповідь я посміхаюсь !

    ВідповістиВидалити
  3. дуже гарний результат, гармонічна співпраця камінців..

    ВідповістиВидалити
  4. люблю оттенки коричневого, ведь его можно сочетать почти со всеми вещами. Оч красиво!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую !!! Приємно, що подобаються мої витворялки :)))

    ВідповістиВидалити