y

y

суботу, 21 вересня 2013 р.

* * * 

Моя перша нагородка ! 



Вау  :blink:!!! Перше, що сказала, коли побачила коментарі ! У мене нагородка ! Можна сказати - 3 нагородки !!! Адже отримала я їх від 3 дівчаток - Олі Бондаренко, Олі ( Lyolychik )  і Вікусі
 Неймовірно приємно :36_1_33:!!! Я тут не заплановано зникла на 2 тижні - їздила до моря...Чоловік приготував такий сюрпризик :)))...А тут повернулася і ще - СЮРПРИЗИКИ !!!
ДЯКУЮ дівчатка - велике :36_3_11: !!! Ні - ВЕЛИЧЕЗНЕ  :36_3_16:!!!


І так, згідно "ласування" нагородкою я маю :
1. Подякувати тому хто мене нагородив і розмістити активне посилання на його блог.
2. Розмістити в своєму блозі логотип нагороди.
3. Подарувати нагороду 5-7 блогам, в яких менше 50 ПЧ і додати посилання на їх блог.
4. Сповістити номінантів про їхню нагороду.
5. Розповісти 5-7 фактів про себе.

Що ж із задоволенням  ділюся радістю і дарую нагородки-сюрпризики  :wink: :
 
1. Тетянці ( Рукодельный дневничок )  - за неймовірні звірятка ! Такі ніжні, милі і просто чудові !
2. Оксанці ( Всё чем я живу...) - за чудові речі зшиті своїми руками ! За креатив і майстерність !
3. Ще одній Оксанці ( Милые игрушки и не только ) - за суперові Тільдочки ! Такі солоденькі, симпатичні і позитивні ! Тільдочки, взагалі, моя давня любов :))).
4. Марії ( Мои рукоделки :-) ) - за фантазію, творчість, майстерність і позитив !
5. Наталці ( Наташин сундучок ) - за різноманітну красу, політ фантазії і багатство ідей !

 
А тепер про себе :give_rose::

1. Я невиправний оптиміст, який дивиться на світ широко розкритими очима і любить життя у всіх його проявах  :)))...
2.
Цілеспрямована ( чи вперта :mocking: ), завжди йду вперед - попри все. І, навіть, якщо потрібно повернутись назад, то просто роблю розворот на 180 градусів - і знову вперед...
3. Я обожнюю свою донечку і свого чоловіка .
4. Дуже люблю яблука, зелений чай з молоком і медом, і вівсяне печиво.
5. Вважаю, що найкраща прикраса жінки - це посмішка :)))...

6. В моєму житті є 3 незмінні речі, які мене надихають, заряджають, додають крил і бажань. Це - радісні усмішки рідних, улюблена музика і безмежна краса рідного краю !
7. І  - жити набагато легше, якщо навчитися бачити світло в кінці тунелю !



3 коментарі:

  1. Дуже сподобалось про "розворот на 180 градусів і... знову вперед"! Оптимістично, життєрадісно і енергійно ))
    Вітаю ще раз ;) І приєднуюсь до твого блогу (дуже сподобались прикраси. Рада новим знайомствам

    ВідповістиВидалити
  2. Оленко, так цікаво було трішки дізнатися яка вона справжня Чаклунка))) Ти - молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, дівчатка !!!
    Олюня, я теж рада, що познайомилась з тобою !

    ВідповістиВидалити